loading...
باشگاه اشتغال
جوکار بازدید : 23 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

این روزها با یک دونه 1000 تومانی هیچ کار مهمی نمیشه انجام داد یا چیز خاصی خرید ولی اگر هر کدام از شما به جای اینکه هر روز جیب متکدیان حرفه ای کوچه، محله، خیابان، شهر خودتان پر کنید و آنها را هر روز فربه و پولدار کنید و باعث تشویق آنها به تکدیگری و نازیبایی چهره شهر خودتان می شوید، بیایید به قدرت پتانسیل پولهای خُرد و به ظاهر کم تان بیاندیشید.
متأسفانه برخی از این افراد چنان حرفه ای شده اند که چندین بار اطلاعات غلط از خود به مردم داده اند و کاملاً در فعالیت خود ماهر شده اند.
برای مثال یک متکدی در گفتگوی خود با همشهری می گوید که یک متکدی حرفه ای است که در بیشتر شهرهای کشور تکدیگری کرده است، او می گوید که زادگاهش کرمان است ولی در شمال، جنوب و غرب کشور تکدیگری کرده است می گوید این اواخر در بازار سنندج می خواند و پول جمع می کرد و اگر به او اجازه می دادند می توانست با درآمدش میلیونر شود. متأسفانه باندهای تکدیگری داخلی و خارجی که وارد کشور شده و در شهرهای ایران پراکنده شده اند با سلاح ترحم و برانگیختن احساسات مردم شروع به پول پارو کردن می کنند که هیچ نفعی در ایجاد کسب و کار در چرخه تولید و اقتصاد کشور ندارند بلکه چهره شهر را نازیبا و زشت و باعث هدر رفتن مالیات کشور می شوند.
حالا فکرش را بکنید، میشه با مجموعه اونها (1000 تومان) چقدر به جوانان و کارگران و کشاورزان و کارآفرینان این مرز و بوم و حتی به خودتان و افرادی که توان هزینه های زندگی خود را ندارند کمک کرد.
اکنون امیدواریم قدرت و پتانسیل عظیم این خُرده پولهای به ظاهر کم را توی جیبتان درک کرده باشید.
البته با صدقه دادن به افراد نیازمند اشتباه نشود ،پیامبر(ص) فرموده اند با صدقه دادن هفتاد بلا را از خود دور کنید.
کسی نیک بیند به هر دو سرای که نیکی رساند به خلق خدا.

از شما دعوت می کنیم که با مشارکت در طرح عضویت باشگاه اشتغال  با پرداخت ماهانه حداقل به بزرگترین خانواده کارآفرین ایجاد کسب کار بپیوندید و بدین روی می توانید با کمترین هزینه از پرارزش ترین که همانا سرمایه مملکت است حمایت کنید و در قرعه کشی ماهانه باشگاه شرکت کرده و از جمع آوری پولهایتان که ماهانه به صورت قرعه کشی و به عنوان تسهیلات میلیونی - بدون ضامن و وثیقه به صورت قرعه کشی به شما تقدیم می گردد که بازپرداخت آن نشانه صداقت شما و مایه ی حیات و استمرار در این کار نیک باشگاه می باشد. 

باشد که ما سهمی هر چند کوچک در چرخه تولید و کسب و کار مملکت خودمان داشته باشیم و امید است هر ماهه چندین نفر وارد چرخه کار و تولید در این سرزمین شوند و تولید ثروت بکنند.

به امید آن روز که وجود امکانات موجبات شادی را فراهم کنند.اگر کار باشد،کسی خیابان خواب نشود و بیکار نباشد و اعتیاد از بین برود و ...

پس می توان انتظار داشت که با وجود امکانات مردم شاد باشند. بنابراین اگر سطح شادی و انرژی مردم بالا برود بخشش مردم به همنوعان خود ؛ چه مادی چه معنوی بیشتر می شود.

گوهرهایی از سخنان امام حسین(ع)

 

مردم بندگان دنیا هستند و دین آنها جز سخن بر زبانشان نیست تا آن گاه که زندگی شان بچرخد دنبال دین می روند و هر گاه بنای امتحان و آزمایش پیش آید دینداران، بسیار اندک می شوند.

 

«بریان تریسی» در طی سی سال به هشتاد کشور سفر کرد تا دلیل حقیقی این پرسش را بیابد که چرا وقایع به صورتی که هستند اتفاق می افتند؟قانون دهم مجموعه قوانین موفقیت و خوشبختی«بریان تریسی»،قانون تمرکز است.بر اساس این قانون هر چیزی که ذهن خود را به آن مشغول سازید در زندگی واقعیت پیدا می کند هر چیزی که روی آن تمرکز کنید و مرتباً به آن فکر کنید، در زندگی واقعی شکل می گیرد و گسترش پیدا می کند بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که در زندگی واقعاً طالب آن هستید. 

 

واقعیت این است که مشارکت در گرو اعتماد است و جلب اعتماد از راه عملکرد بدون منت ، تکریم شهروندی ، دخالت دادن مردم در انجام امور مربوط به خود و توجه داشتن به نیاز های واقعی آنان میسر می شود.

 


نکته : این باشگاه به هیچ نهاد یا ارگانی یا سازمان سیاسی و اجتماعی و انتظامی وابسته نمی باشد. بلکه باشگاه خودکفا و هیچ گونه کمک مالی و مادی از جایی دریافت نمی کند و فقط از طریق کارمزد تسهیلات به اعضاء خودکفا می باشد و فقط از طریق در میان گذاشتن تجربیات شخصی و پرداخت حق عضویت اعضاء به طریق تسهیلات در ایجاد کسب و کار در چرخه تولید به یکدیگر و به هم کمک می کنند.(خدمت به شما ، افتخار ماست.)

لطفاً برای پیوستن در طرح عضویت باشگاه اشتغال 1000 با شماره همراه  تماس حاصل فرمایید.

 

انتقاد کنید و پیشنهاد بدهید تا بهتر عدالت رعایت شود و دیدگاهتان را درباره مطالب و عضویت باشگاه بگویید.لطف کنید در پایانِ متنِ پیامک ، نام خودتان، شماره تلفن ثابت و همراه ، و شماره فیش واریزی را بنویسید و اینکه از کدام شهر هستید.

 

در پایان جای دارد اضافه کنم که شما خواننده محترم می توانید با مراجعه به وبلاگ باشگاه اشتغال 1000تمامی مورد نظرتان را مطالعه کنید و یا با مؤسس محسن جوکار شماره همراه  تماس حاصل فرمایید. نشانی وبلاگ ما :

 

 

 

bashgaheeshteghal.rozblog.com

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محسن جوکار هستم با ساختن این وبلاگ سعی دارم که اطلاعات اقتصادی بهداشتی کار آفرینی واجتماعی را که تا به حال در هیچ مکانی ندیده ونشنیده اید را در این وبلاگ ببینید واز این مطالب استفاده کامل رو ببریددر این وبلاگ با کمک شما دوستان با 1000 تومان شما میتوانید در قرعه کشی بین افرادی که این پول را پرداخت کرده اند شرکت نمایید و در این که این ماه یا ماهای بعد شما هم برنده قرعه کشی باشیدهیچ شکی نیست وحتما شما هم برنده میشوید پس در قرعه کشی وبلاگ شرکت نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 1,142