loading...
باشگاه اشتغال
جوکار بازدید : 10 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

برجسته ترین پشتوانه هر اراده ای سرمایه است.بعد از آن به هر شهری که می رفتم و به شهرک های صنعتی و جهاد کشاورزی آن شهر مراجعه می کردم و طرح های آن شهرها را مطالعه می کردم و با دوستان و آشنایان در مورد ایجاد کسب و کار و غیره صحبت می کردیم متوجه شدم که خیلی ها مشکل من را دارند و باید در این راستا کاری انجام گیرد که چگونه افراد کارآفرین در ایجاد کسب و کار کوچک،مشاغل خانگی و جوانان جویای کار و خانواده ها و غیره از نداشتن سرمایه و ضامن و وثیقه و محتاج بودن به پانصد هزار تومان الی یک میلیون تومان از گردونه ی زندگی عقب افتاده و شاید هم برای همیشه مسیر زندگی شان تغییر کند.از آن طرف هم مشاهده می کردم که همان افراد محتاج به تسهیلات ضروری ،که چگونه از روی احساس ترحم با پولهای توجیبی خود متکدیان حرفه ای کوچه بازار،شهر خود را روز به روز پولدارتر می کنند. دریغ از اینکه به قدرت این پولها در رفع نیازهای خویش و در ایجاد شکوفایی چرخه تولید و در خدمات و بیکاری و در رفع نیاز مالی و معنوی تک تک افراد جامعه فکری شود.

بر این اساس با ایده و طرحی منحصر بفرد و با اعتماد متقابل و با مشارکت طرفین از پتانسیل این پول خردهای به ظاهر کم در یک هدف، در رفع محرومیت،در چرخه تولید و تولید ثروت به افراد نیازمند به کار گرفته شود.و از طریق آن بتوان مشارکت حقیقی مردم را در فرایند توسعه (توسعه برای مردم و به وسیله مردم) محقق سازیم. به امید آن روز که امکانات لازم برای خواسته همه اقشار جامعه مقدور شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محسن جوکار هستم با ساختن این وبلاگ سعی دارم که اطلاعات اقتصادی بهداشتی کار آفرینی واجتماعی را که تا به حال در هیچ مکانی ندیده ونشنیده اید را در این وبلاگ ببینید واز این مطالب استفاده کامل رو ببریددر این وبلاگ با کمک شما دوستان با 1000 تومان شما میتوانید در قرعه کشی بین افرادی که این پول را پرداخت کرده اند شرکت نمایید و در این که این ماه یا ماهای بعد شما هم برنده قرعه کشی باشیدهیچ شکی نیست وحتما شما هم برنده میشوید پس در قرعه کشی وبلاگ شرکت نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 116
  • بازدید کلی : 1,171